پس از مرحله ثبت نام و پذیرش الکترونیکی و حضوری دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی ورودی 1403 جلسات جداگانه با نودانشجویان هر یک از رشتههای مختلف دانشکده و با حضور مدیر محترم گروه مربوطه و خانم صبحی کارشناس تحصیلات تکمیلی برگزار شد.
در ابتدا ضمن خوشآمد گویی، خانم صبحی بر رفع نقص مدارک پرونده فیزیکی و لزوم تکمیل آن تا قبل از شروع امتحانات به دانشجویان تاکید کرد. همچنین ضمن تأکید بر استفاده مستمر از سایت دانشگاه و دانشکده درباره نحوه ورود به صفحه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دسترسی به آیین نامه ها و کاربرگهای آموزشی توضیحاتی کامل به دانشجویان ارائه کردند ایشان در ادامه موارد آموزشی را بویژه نکاتی که بیشترین مشکلات آموزشی دانشجویان را به خود اختصاص میدهد را برای دانشجویان تشریح نمودند، از جمله زمان ثبت نام، طول سنوات تحصیل، استفاده از مرخصی با احتساب و بدون احتساب، تمدید سنوات موارد شورایی و کمیسیونی، مراحل ثبت استاد راهنمای اولیه، مراحل ثبت پروپوزال، مراحل درخواست و دفاع از پایان نامه، مورد بحث قرار گرفتند و در پایان جلسه نیز به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.