۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور

برگزاری دهمین نشست مدیران آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری

ارسال شده در تاریخ 1402/09/07
ساعت 07:37
برگزاری دهمین نشست مدیران آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری

دهمین نشست مدیران آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری، در روز یکشنبه 5 آذرماه 1402 از ساعت 9 الی 15 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و خانم درویشان، کارشناس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه الزهرا در این نشست حضور یافت.
در ابتدا آقای دکتر رادفر ، معاون پژوهشی دانشگاه علوم و تحقیقات، ضمن خوش آمد گویی به معرفی مراکز پژوهشی و آزمایشگاه های دانشگاه پرداخته و در ادامه در خصوص مفهوم شبکه ای شدن در حوزه آزمایشگاه ها و مزایای آن از جمله افزایش جذب دانش در بین اعضا ، مکانیزم مستقیم رابطه تعامل و توانمندی سخنانی ایراد نمودند.
سپس آقای دکتر محمدی، مدیرکل پژوهش های دانشگاه آزاد به زیست بوم شبکه پژوهشی و آمار کلی آزمایشگاه ها و کارگاه های فعال دانشگاه آزاد ، تعداد تجهیزات، تجهیزات پیشرفته ،خدمات ثبت شده ، تعداد کارشناسان و سامانه ساها اشاره نمودند.
در ادامه نشست آقای دکتر اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تاریخچه ای از شروع فعالیت از سال 1383 در حوزه نانو و سپس از سال 1393 در کل حوزه های فناوری راهبردی پرداختند.
ایشان قول حمایت از شرکت های دانش بنیان و موضوعات منتخب و در اولویت کشور را دادند و به تثبیت شبکه لبزنت در جامعه صنعتی و دانشگاهی و نیز توسعه فعالیت های بین المللی آزمایشگاه ها اشاره کردند.
آقای دکتر اسدی فرد در مدیریت نوسازی، تعمیر و تبادل تجهیزات ، سامانه نوتا را معرفی نمود که بانکی از اطلاعات تعمیرکاران دستگاه ها بوده و آزمایشگاه ها می توانند برای تجهیزات نیازمند تعمیر ، با تعهد ارائه خدمات به شبکه از حمایت شبکه بهره مند شوند.
خانم دکتر حق جو، رئیس مرکز توسعه فناوری های معاونت علمی ریاست جمهوری ، در مورد رسیدن شبکه به درجه ای از بلوغ و انجام کارهای بزرگتر از جمله ساختارهای جدیدی از مراکز عضو صحبت کردند.

ارسال کننده:
تعداد بازدید:681
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    امور آزمایشگاه ها
    دانشگاه الزهرا
     تهران،خیابان ونک،ده ونک، دانشگاه الزهرا،معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س). کدپستی : 1993891176
    تلفکس : 982188030652+