۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور

گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم جرجانی

ارسال شده در تاریخ 1400/01/30
ساعت 09:12
گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم جرجانی

 
مراسم بزرگداشت روز ملی آزمایشگاه در روز دوشنبه30 فروردین 1400 از ساعت 12 الی 13 با حضورمعاون پژوهش و فناوری دانشگاه ، مدیر امور فناوری ؛ رئیس امورآزمایشگاه ها و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه ها؛ به صورت مجازی در دانشگاه الزهرا برگزار شد.
در این مراسم جناب آقای دکتراردوخانی، معاون پژوهش و فناوری، ضمن تبریک روزملی آزمایشگاه و زادروز حکیم جرجانی و نیز دومین بهار و رمضان کرونایی ، به تلاش های ارزنده کارشناسان این حوزه ارج نهاده وازاینکه ضمن مدیریت شرایط، حضور پیدا کرده و به فعالیت خود ادامه دادند تشکر کردند.
جناب آقای دکتر فتاحی، مدیر امور فناوری، با تبریک و تشکر از شرکت کنندگان؛  به سخنرانی در خصوص نگاه ویژه وزارت علوم و دانشگاه به آزمایشگاه ها و زیرساخت های آن پرداختند و به راه حل مشکلات این حوزه و توسعه ، توانمندسازی ، تقویت و بهبود آزمایشگاه ها اشاره نمودند و از زحمات کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه ها قدردانی نمودند.
سرکار خانم دکتر حسینی، رئیس امور آزمایشگاه ها، ضمن تشکرازحضور مجازی شرکت کنندگان و تبریک این روز؛ درمورد شبکه شاعا و شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی ، اعتبارات وزارت علوم به دانشگاه ها برمبنای گزارش دهی به وزارت خانه ( برای دیده شدن کارکرد دانشگاه) ، در خصوص تعمیر تجهیزات با توجه به هزینه بالای خرید تجهیزات و به صرفه بودن تعمیرات، اولویت بندی اقلام جدید درمعاونت پژوهشی واقدام به خرید، استاندارد سازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها و نیز اجرای HSE  به ایراد سخنرانی پرداختند و به آزمایشگاه های توانمند در خصوص خدمات دهی در شاعا و لبزنت تاکید کردند که می توان با عضویت در این شبکه ها و ارائه خدمات ، اعتبارات بیشتری دریافت کرد.
 در خاتمه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد، ضمن قرائت تقدیرنامه کارشناسان ؛ با تشکر، آرزوی سلامتی وقبولی طاعات و عبادات مراسم پایان یافت.
 
گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم جرجانی در دانشگاه الزهرا

ارسال کننده:
تعداد بازدید:1480
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    امور آزمایشگاه ها
    دانشگاه الزهرا
     تهران،خیابان ونک،ده ونک، دانشگاه الزهرا،معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س). کدپستی : 1993891176
    تلفکس : 982188030652+